Świat 140 Ustawienia

Prędkość gry 1.4
Prędkość jednostek 0.7
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (na podstawie czasu i punktów)
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1400 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 7 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 10:1 przez pierwsze 14 dni
Flagi Aktywne
Farmienie Aktywne, ze zbieractwem

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 140 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.4

Konfiguracja

Limit członków plemienia 70
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Nieaktywne
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne
Warunki zwycięstwa Po 360 dniach plemię musi utrzymać minimum 70% wiosek należących do graczy przez 14 dni
Data rozpoczęcia 13.03.19 11:00